کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316353 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پایان پشتیبانی از فلش پلیر با انتشار نسخه 84 فایرفاکس

به گزارش سافت گذر، شرکت ادوبی می خواهد به پشتیبانی از فلش پلیر تا آخر سال جاری میلادی پایان دهد و سازندگان مرورگرهای اینترنتی نیز خود را آماده این تصمیم و طی چند سال اخیر کاربرانشان را از این موضوع آگاه کرده اند. حالا خبر رسیده که موزیلا تا پایان امسال قدم های نهایی برای عدم پشتیبانی از فلش پلیر را برخواهد داشت تا امنیت فایرفاکس را ارتقا دهد.

موزیلا فایرفاکس موزیلا فایرفاکس مرورگر فلش پلیر

آن طور که مشخص است، با انتشار نسخه 84 فایرفاکس که در ماه دسامبر (اواخر پاییز) رخ خواهد داد، پشتیبانی از فلش پلیر نیز پایان خواهد پذیرفت. این یعنی مرورگر نامبرده دیگر به هیچ عنوان توانایی اجرای فلش پلیر را نخواهد داشت. لازم به ذکر است که در حال حاضر این برنامه به صورت پیش فرض در فایرفاکس غیرفعال می باشد که کاربران در صورت نیاز می توانند آن را به صورت دستی فعال کنند.

به علت امنیت پایین فلش پلیر، استفاده از آن به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود ولی از آن جایی که هنوز بسیاری از سایت ها از زبان HTML5 پشتیبانی نمی کنند بنابراین امکان بهره گیری از نرم افزار نامبرده در مرورگر فایرفاکس وجود دارد. موزیلا برای غیرفعال کردن فلش پلیر به صورت مرحله به مرحله پیش می رود و قدم بعدی که برخواهد داشت در ماه اکتبر خواهد بود یعنی جایی که در نسخه پیش نمایش فایرفاکس نیز از آن پشتیبانی نخواهد شد.

انجام چنین کارهایی کاملاً منطقی است زیرا معمولاً موزیلا در نسخه های پیش نمایش امکانات تازه ای را قرار می دهد و سپس آنها را به ورژن بتا می آورد تا مطمئن شود همه چیز درست کار می کند. در نهایت پس از پایان مرحله آزمایشی، موزیلا تغییرات لازم را در نسخه رسمی مرورگر اعمال می کند. بد نیست یادآور شویم که علاوه بر موزیلا، مرورگرهای مبتنی بر کرومیوم نیز به زودی به پشتیبانی از فلش پلیر پایان خواهند داد ولی این موضوع برای فایرفاکس به صورت مرحله به مرحله ای است بنابراین چند ماهی طول می کشد تا این تصمیم رسماً عملی شود.

ادوبی در سال 2017 خبر داد که تا پایان سال 2020 فلش پلیر را کاملاً از بین خواهد برد و در همان لحظه فایرفاکس نیز اعلام کرد برای کاربران شخصی در روزهای ابتدایی 2020 و برای کاربران اینترپرایز در اواخر 2020 فلش پلیر را از دسترس خارج خواهد کرد.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46925 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/02/30 تعداد مشاهده: 2141
سافت گذر